0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

ZWROTY 

Doskonale was rozumiemy i wiemy, że wybór świecy zapachowej przez Internet może być nie lada wyzwaniem, dlatego jeżeli okaże się, że to nie jest “ten zapach” możesz zawsze na nas i naszą pomoc liczyć. Masz aż 14 dni na wymianę lub zwrot produktów. 

Jedynym warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, w stanie nienaruszonym  

(nieodpalone, nieużywane świece, produkty). 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR? 

Spakuj produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę, tak aby nie uszkodziła się w transporcie. 

Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu (kliknij aby pobrać) oraz dowód zakupu  

(paragon, fakturę)  

Paczkę wyślij na adres: 

Świeczka z Wyspy, Małgorzata Śliwińska, Plac Wolności 6, Pasaż Rondo, 72-600 Świnoujście. 

Zwrot środków zostanie zwrócony nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanych produktów na konto bankowe nadawcy. 

REKLAMACJE 

USZKODZONA PACZKA/NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA 

Jeśli niestety zauważysz, że Twoja paczka, jest uszkodzona, otwarta, zniszczona podczas doręczenia na adres- prosimy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. W przypadku paczkomatów InPost:  postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu. 

Jeśli zauważysz, iż zakupione produkty zostały uszkodzone, paczka jest niekompletna lub uszkodzona jest zawartość po rozpakowaniu paczki skontaktuj się z nami mailowo na adres swieczkazwyspy@gmail.com podając koniecznie numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów.  

Designed and created by:
user