ZWROTY
Doskonale was rozumiemy i wiemy, że wybór świecy zapachowej przez Internet może być nie lada wyzwaniem, dlatego jeżeli okaże się, że to nie jest “ten zapach” możesz zawsze na nas i naszą pomoc liczyć. Masz aż 14 dni na wymianę lub zwrot produktów.
Jedynym warunkiem jest dostarczenie do nas produktów, w stanie nienaruszonym
(nieodpalone, nieużywane świece, produkty).
JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?
Spakuj produkty oraz dobrze zabezpiecz paczkę, tak aby nie uszkodziła się w transporcie.
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu (kliknij aby pobrać) oraz dowód zakupu
(paragon, fakturę)
Paczkę wyślij na adres:
Świeczka z Wyspy, Małgorzata Śliwińska, Plac Wolności 6, Pasaż Rondo, 72-600 Świnoujście.
Zwrot środków zostanie zwrócony nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanych produktów na konto bankowe nadawcy.
REKLAMACJE
USZKODZONA PACZKA/NIEKOMPLETNA PRZESYŁKA
Jeśli niestety zauważysz, że Twoja paczka, jest uszkodzona, otwarta, zniszczona podczas doręczenia na adres- prosimy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. W przypadku paczkomatów InPost: postępuj zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu.
Jeśli zauważysz, iż zakupione produkty zostały uszkodzone, paczka jest niekompletna lub uszkodzona jest zawartość po rozpakowaniu paczki skontaktuj się z nami mailowo na adres swieczkazwyspy@gmail.com podając koniecznie numer zamówienia oraz zdjęcia uszkodzonych produktów.